Adnan Oktar Ne Yapmak İstiyor?



Hasan Akar'ın "nurdersi.com" sitesinde yayınlanan videolarını keserek kendi istediği şekildi lanse etmesi sonucu yanlış manalar ortaya çıkmıştır.Bunun üzerine Hasan Akar,Harun Yahya'ya şöyle bir uyarıda bulundu:
"Beşeri hukuk noktasında bakılırsa bu bir suçtur,dini noktadan da bakılısa suçtur.Bunu yapan arkadaşlara bizatihi telefon açtım bunu yapmaya hakkınız yoktur,yapmayın dedim.Videolarda beni öyle bir şekilde konuşturuyorlar ki,anlatmak istediğim mananın tam tersine anlam olacak şekilde videolarla oynuyorlar.Ben bunlara hakkımı helal etmiyorum dünya ve ahirette bunlardan davacıyım.Videolarımı maksatlı kasıtlı keserek anlatılmak isteneni çarpıtarak,anlatmak istediğimin tam tersine beni konuşturuyorlar.Bilgisayar ortamında işin ehilleri bu çok kolay yapabiliyor.Bizim Mehdi hakkında bir düşüncemiz yoktur,Risale-i Nurlar neyi söylüyorsa onu söylüyoruz,onun dışında bir fikrimiz yoktur." diyen Hasan Akar sözlerine şöyle devam etti:
"Videoları öne ve arkaya alarak söylemek istediğim manaların tersini söylettirerek suç işliyorlar,bu büyük bir hatadır,günahtır.Benim videolarım nurdersi.com sitesinde yayınlanmaktadır.Harun Yahya(Adnan Oktar) ve ekibi benden izin almadan videolarımı kesiyorlar,ve kendi istedikleri şekle sokuyorlar,bunlardan davacıyım."diyen Hasan Akar derslerinin izinsinsiz alınıp başka  maksatlar için kullanılmasına çok kızdı.
-Peki Adnan Oktar ne Yapmak İstiyor?
Görünüşe bakılırsa kendini Mehdi olarak ilan etmek istiyor.Videoları ve eserleri incelendiğinde bu çok açık bir şekilde görülmektedir.
Peki sen Mehdi isen yanındaki kızlar kim haşa Mehdi a.s bu kızlarla mı dine hizmet edecek ?
Cevabı vicdanlarınıza bırakıyorum,yaptıkları dine hizmet mi yoksa köstek mi bunu zaman gösterecek,ahirette de göreceğiz.İnşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder